måndag 17 september 2012

Redo för sängen, men det är för tidigt än

Söndag, 17:58 och jag är redo för att gå och lägga mig. Jag är helt slut efter denna helgen men känns lite för tidigt för att sova nu.
Vid tolv kom Madde hit, vi körde till Ridge hill och köpte träningsbyxor till mig (kommit ett steg på vägen) och sedan åkte vi vidare för att hämta upp Ines och sedan vidare till Larchmont. Meningen var att alla skulle träffas för picknick och fotboll klockan två, men i landet USA så är visst alla sena. Halv tre hade fortfarande inte alla dykt upp, så vi åt och åt och åt. Blev bjudna på pizza av några längre bort som inte ätit upp sina tre stora..
Vid tre drog jag, Madde och Ines oss bort mot basketboll planen och spelade lite med Mark. Mitt "lag" (jag och Mark) vann ju självklart, och kanske var det för att Mark spelat basket i Polen haha?!

Sen drog vi hem, hade stora vattenblåser under fötterna.. Inte skönt direkt. Får hoppas de känns bättre tills onsdag då jag ska vara med på fotbollen. Måste verkligen jobba upp min kondition, den sög idag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar