torsdag 30 augusti 2012

Regn eller sol, vad hade ni valt?

Vet ni hur härligt det är att kolla genom facebook och inse att det regnar i Sverige, samtidigt som det är sol och värme här? Inse att jag snart ska gå till poolen med pojkarna och spendera halva dagen där. Ja men förlåt, lite glad borde man få vara. Speciellt då man vet att hade man inte tagit beslutet att åka iväg som aupair så hade jag också haft det "underbara" vädret som ni har. Underbart!

Ännu mer underbart är att vi åker ikväll, jag, Madde och Rebecka. Ska bli både skönt och kul med en liten mini-semester såhär innan skolan drar igång. Inte för min del eftersom jag inte sökt in till någon skola än, men pojkarna börjar nästa torsdag.
Så idag ska vi spendera en massa tid vid poolen som jag skrev lite högre upp, sen ska R läsa lite samtidigt ska jag även försöka packa ner det sista. Sen blir det middag och efter de kommer jag räkna ner timmarna innan vi åker, yey.
Och dessa myggbett, vi va ju i ute igår under playdaten. Tror ni inte myggen tog mig där med? 6st på ett ben, på ett lår. Tyck lite synd om mig, tur att de har medel som gör att det inte kliar. Vettifan hur mina ben hade sett ut annars haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar