tisdag 11 september 2012

Sommaren är slut..

Det negativa med att sommaren är slut? Det börjar bli kallt, sov med filten inatt, tyckte det va rätt kylig när jag vaknade, kunde inte sitta i skuggan idag utan att ta på mig kofta, har legat med filt över mig den närmsta timmen och fryser just nu. Dags att börja med strumpor snart igen? :D Det värsta är, att jag tyckte faktiskt vädret var hur amazing som helst när solen kom fram och värmde mig innan idag :/ Det blir ju inte jätte många fler sådana här dagar, men ja, har velat ha höst hur länge som helst och nu när den är på väg så självklart så ska jag klaga haha.

Vad har jag mer gjort idag då än fryst? Jag har varit iväg och köpt nytt rengöringsmedel till ansiktet, första testet sker ikväll. Sen har jag hämtat pojkarna, gjort läxor, varit på biblioteket, varit på lekplatsen och gjort middag.
Ikväll har jag inte gjort något speciellt och de kommer inte heller hända något mer, rätt skönt det.

Och ja, jag har ju sagt att jag ska komma igång med träningen. Så Madde hade ett par sjukt bra shorts som jag skulle köpa på target. Men nu när jag väl skulle beställa dem så är dem slut i den storleken och färgen jag vill ha.. typiskt va? Så ska nog ta och beställa hem ett par gymskor nu istället ;)

Dessa blir mina inom en snar framtid kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar