torsdag 20 september 2012

Dinner party

Efter jobb idag så gick jag upp på mitt rum. Först la jag mig på katten.. som låg under min filt i sängen. Men flyttade sig han? NEJ! Låg iaf där en stund och höll på att dö för jag ville göra något med kom inte riktigt på vad. Tillslut fick jag ett sms av Alexandra, så drog till bronxville med henne för frozen yoghurt en lite stund.

Kom nyss hem och ligger och kollar på ridiculousness, typ som AFV. Sjukt kul, massa videos där folk skadar sig (skadeglädje till max!). Kollade även genom mina mail, och min värdfamilj är ju helt fantastisk. Kolla (bilden) vad jag fick. Jag fyller ju år en torsdag denna veckan men vi ska fira min födelsedag på lördagen. Mina fina vänner ska komma och så ska vi äta middag med familjen, och ha de trevligt.
Att de gör detta betyder jätte mycket, och jag känner verkligen att jag valt rätt familj för mitt år i USA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar