måndag 10 september 2012

Kom ut lite ändå

Blev ingen dag framför tvn ändå då, stack till stan med Alexandra istället. Blev en tur nere i the village där vi sedan vandrade vidare till china town. En annan del av china town än jag varit i tidigare faktiskt, inte lika mycket kineser där men lika billiga saker MEN svårare att få ner priset ännu mer (A). Och eftersom vi kom dit relativt sent (och spenderade mesta delen av tiden på subwayn) så hann vi inte med så jätte mycket.
Men de var skönt att få komma ut lite.

Annars då? Jo det är söndag kväll och jag borde göra mig iordning för att gå och lägga mig kanske. Ny arbetsvecka imorgon, sen börjar redan när alarm företaget kommer hit och kollar. Då fönsterna här sätter igång alarmet lite då och då. Sedan ska jag dra vidare och pumpa däcken på bilen (inte jag då, utan någon kommer göra de åt mig ;)) och sedan hämta upp pojkarna från skolan.
Imorgon börjar läxorna dra igång, ska bli rätt spännande och se hur läxorna ser ut här och speciellt från den skolan.
Mer berättar jag imorgon, för nu ska jag sova hade jag tänkt mig :)  GODNATT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar