torsdag 13 september 2012

Om jag bara vågar.. :|

Jag ångrar inte att jag valde att hänga med till fotbollen, trots att jag bara kände en person där haha. Snackade nog också bara med henne, men det kanske ändras med tiden? Men Ines lag vann iaf, eller jag tror det (A)
Men jag måste se till att få inköpt lite sneakers i helgen så att jag kan (om jag vågar) joina nästa vecka. Pigg var jag iaf när jag kom hem, pigg innan jag åkte också men idag kändes det som att jag faktiskt gjort något med min morgon. Annars sover jag ju bara till elva och kollar tv tills det är dags att hämta upp pojkarna.

Nu är klockan snart halv sju och jag slutade för lite mer än en halvtimme sedan, ska strax dra mig mot bilen och hämta upp Ines. Sedan kör vi mot Ridge hill för lite shopping (ska se om jag hittar mig ett par mjukisbyxor, behöver det på morgnarna haha) och lite cheesecake. Cya :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar