lördag 29 september 2012

Otroliga pojkar

Sådär ja, nu ligger pojkarna och sover. Förvånar mig varje gång hur tyst det faktiskt blir så fort jag stängt dörren, med den energin E har på kvällarna så förväntar man sig att han ska ligga och prata lite innan han somnar. Speciellt när han har sin bror i samma rum.
Men nej, så fort jag släcker lampan och går ut ur rummet så är det knäppttyst. 15 min efter kollar man in i rummet och då sover dem, otroliga pojkar!

Så nu sitter man återigen i lekrummet och kollar tv, the cosby show. Inväntar huset fullt som börjar om fem minuter, och efter det är det nanny. Alla gamla godingar på en och samma kväll, usch nu lät det som att jag är mycket äldre men ni förstår. Kan man något annat än att älska amerikansk tv? Här har jag ändå 200kanaler att välja mellan och man missar aldrig något avsnitt som man vill se.
Sverige kommer vara så segt när man väl kommer tillbaka.. något jag inte ser fram emot haha.

Åh, just det! Mamma ska skicka över lite svensk godis, lite choklad och sådant. Så ca 10 dagar ska det ta innan jag får ett paket. Så mamma, då börjar jag nedräkningen nu då?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar