tisdag 18 september 2012

Tiden flyger förbi

Idag har jag varit i USA i tre månader, kan ni förstå det? Tre hela månader har jag varit här, långt borta från både vänner och familj. Men på denna tiden har jag utvecklats, lärt mig nya saker och träffat nya vänner och fått en extra familj.
Och jag kan inte beskriva hur mycket jag trivs här, hur bra jag känt mig under denna tiden. Hemlängtan har bara funnits här en gång, men självklart saknar jag vännerna och familjen ändå. Men komma hem? Nej, det är jag inte redo för än.

Jag har 9 månader kvar här, minst. Och under de 9 månaderna ska jag leva livet, resa och ta vara på tiden jag har kvar här. Kan det bli bättre? Ja, det kan det säkert bli. Men jag bryr mig inte, för jag är glad där jag är. Det är här jag ska vara, i alla fall ett litet tag till!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar