onsdag 5 september 2012

Kiwi & strawberry

Igår va en sådan lugn dag så det var knappt sant, A var ju sjuk så hon låg uppe i sin säng. Där spenderade även pojkarna en del av sin dag, så jag under den tiden satt jag mest och läste och bättrade på mitt nagellack.
Vädret var ju inte heller att lita på så vågade inte riktigt ta med killarna ut heller, så det blev en massa tv-tittande, legolekande och lite spel fick vi även med på ett hörn.

Efter jobb så körde jag iväg till Bronxville och träffade Ines på lite frozen yoghurt, vet ni hur gott det är? Usch ja, hittat min nya favoritsmak också och nej det är inte choklad haha.. kiwi & strawberry sorbet, mums.
Vad ska vi hitta på idag då? Eftersom de regnar så kommer vi nog va inne en hel del, ta de lugnt nu på morgonen kanske. Sen läsa lite med R, åka till biblioteket och lämna tillbaka böcker + låna nya, sen ska vi även stanna vid en affär och köpa lite frukt så att vi kan göra smoothies när vi kommer hem.

 Tittut


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar