söndag 9 september 2012

Spindel, spindel på väggen där

Två jävla spindlar inom loppet av vad, 5minuter? Avskyr spindlar, ett av de värsta djuren jag vet.
Ändå sedan jag kom hit så har jag varit rädd för att de ska dyka upp, eftersom jag numera bor i ett hus. Jag stannar aldrig för länge i källaren, och jag kollar aldrig direkt noga på väggar och sådant eftersom jag är rädd att jag ska se en.
Men nu när jag låg inne i lekrummet (som jag gjort hela dagen) och kollade på ensam hemma 3 så såg jag någonting röra sig snabbt ovanför tvn. En halvstor brun spindel, usch. Fick tag i den till slut dock. 3minuter efter sätter jag mig vid datan och då sitter där en till, mindre denna gången dock, precis på väggen där jag har stolen..

Så numera kommer jag nog hålla fönsterna stängda här, vill inte se fler sådana haha. Och nu självklart kliar det på hela kroppen.. not nice!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar