tisdag 11 september 2012

Värme, kom tillbaka!

Shit, det är ju nästan kallt.. Solen lyser ute men jag sitter och fryser här inne. Fick bli en varm dusch, en varm dusch som jag inte tagit sedan jag kom hit. Har alltid varit svala duschar haha, för det varit så varmt. Sa att jag inte skulle klaga när kylan väl kom hit, men jag sviker de löftet och gör det ändå. Snälla, låt lite av värmen komma tillbaka :(  Inte för att det inte är skönt att börja klä på sig mer kläder, utan för att jag har INGA kläder att ta på mig.
Tog ju bara med mig en massa sommarkläder, + majoriteten av mina jeans har redan gått i sönder..

Aja, en ny dag idag då. Som sagt har jag precis duschat, en VARM dusch, och ska snart dra mig ner och äta frukost. Ska bara bestämma vad jag ska ha på mig först ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar