fredag 28 september 2012

Lite "förlorade" pengar..

Madde kom runt tio, men kom nog inte härifrån förrän vid elva haha. Åkte iväg och köpte vin inför morgondagen, och sedan vidare till cross county för att leta klänning. Hittade en rätt fin som satt riktigt bra, mörk blå men en massa paljetter och svartgenomskinligt tyg.
När jag hade betalat för klänningen insåg jag hur mycket den egentligen kostade, $32.. lite för mycket för den klänningen. Jag kommer ju inte använda den direkt mycket, så jag lämnade tillbaka den. Hjälpte inte mig för jag fick pengarna i presentkort så har ju ändå "förlorat" dem på kläder haha.

Så fick med mig ett linne hem istället, så imorgon blir det antingen linnet + en svart kjol som jag får låna av A eller så ett svart linne med en kjol jag kanske ska få låna av Madde. Men har inga skor till det dock, så ska se om jag kanske får låna bilen en timme imorgon så att jag kan komma iväg och köpa ett par svarta skor lite snabbt bara.
Sen är ju detta praktiskt taget fixat, awesome!
Nu ska jag och pojkarna börja leta efter lite böcker som ska tillbaka till biblioteket, sen blir det att bege sig dit och låna nya. Jag kanske också borde låna med mig någon.. så jag har något att läsa innan jag somnar om kvällarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar