onsdag 25 juli 2012

Packning

Manuela åker hem imorgon, så jävla tråkigt. Men det är ju inte förrän runt sex dock men ändå. Hämtade henne från tågstationen innan idag, efter ett skypesamtal med mamma. Blivit många sådana den sista tiden, men det är ju bara för de är online på skype medans ingen av mina kompisar är :|
Aja, hämtade Manuela och spenderade sen en tid uppe i rummet eftersom jag ville ge dem tid där nere tillsammans + att jag hade ändå bara känt mig dum och utanför haha. Men det blev middag tillsammans ute på baksidan, kyckling med pasta sallad.

Nu är Manuela på sitt rum och packar medans jag funderar på att gå och lägga mig. Hon har ju rummet med tvn så blir ju inget sådant ikväll. Nej, men det är väl lika bra.

Bob hjäper Manuela att packa, typ
 packa, packa, paaacka!
 Undra ifall jag också kommer ha så mycket att packa ner efter min tid här?
 Och som samlaren jag är tar jag självklart de saker hon inte tar med sig till Tyskland

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar