tisdag 31 juli 2012

Farbror polisen på besök

Fick besök av polisen idag, det är ju alltid något. Vi va på väg bort mot hastingsparken & biblioteket när A ringde mig och berättade att alarmet hade gått igång och att polisen var på väg. Bara att vända tillbaka ju. Men ett av fönsterna glappar där nere så det avlöste alarmet igårkväll också, så vi visste ju typ var det var redan. Kom dit och fick ange lite uppgifter, sedan sökte de genom huset och jag kunde stänga av alarmet. Ingen fara skedd.

Frågade inte heller Alexandra om hon ville ut ikväll, jag hade nog inte klarat det ändå men tanke på vilket humör jag är på just nu. Skypade med mamma innan och vi började kanske inte direkt bråka men vi diskuterade en sak som sker i mitt liv just nu och ja, det slutade inte direkt bra så jag avslutade skypen. Lika bra det, hade kunnat bli alldeles för mycket annars. Men ja, men kan väl ha dåliga dagar i USA med.. eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar