söndag 22 juli 2012

Omkull slagen

Stranden idag va helt awesome, tyvärr åkte vi hem lite för tidigt om man frågar mig. Men äh jag fick sola och bada så jag försöker att inte klaga för mycket ;D Doppade mig helt idag faktiskt, det va dock inte helt frivilligt.. Vågorna slog på rätt bra idag så vattnet nådde nästan till knäna men hela kroppen blev våt ändå. Kom en rätt bra våg helt plötsligt som slog omkull mig, så hade inget större val än att följa med i vågen.

Färg har jag fått, så mycket kan jag säga iaf. Inte haft tillfälle att sola ryggen innan och idag fick jag det äntligen, solade den dock kanske totalt 45min. Och nu är jag fint brun, med ett väldigt fint vitt märke precis över trosan efter lappen i bikinin, nice or what?!
Glömde dock kameran hos farmorn så inga bilder idag :/

Nu är vi alla ny duschade och vilar upp oss, Gs syster med barn kommer nämligen hit senare och då blir det pizza. Så under väntan på mat ska jag bara ligga inne i rummet och kolla tv, eller kanske gå ut och sätta mig i trädgården? Så mysigt där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar