lördag 7 juli 2012

Hmm, lyckat?

Kom nyss hem från New York, stack dit direkt efter att lcc:n varit här. Jag, Alexandra och Henrik (dansk aupair) åkte upp klockan åtta. Körde självklart rundor i Yonkers BARA för Alexandras gps visade att vi skulle ut på motorvägen som ligger tvärs över hela stan.. lyckat!
Men vi hittade och till stan kom vi, blev dock ingenting inhandlat men lika bra är väl det. Ska nog använda min senaste lön till träningskläder.

Imorgon åker Alexandra hem till Sverige och hälsar på, så kör henne till subway:n klockan nio på morgonen.. yey?! Annars ska jag nog inte göra någonting speciellt, ska bli runt 39grader så jag lär väl sitta ute i trädgården eller inne på mitt rum med ac:n på.
Ska dock sova nu, varit en lång dag.

Dagens outfit, kjolen köpte jag igår 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar