fredag 13 juli 2012

Playdate

Klockan är halv åtta och jag ligger redan framför tvn, äter lite chips och dricker vatten. Dagen har rullat på, och även jag fått ge time-out och kört fel och haft gnälliga ungar så har denna dagen varit mycket bra :)  Stack på play-date halv två, körde självklart fel men man lär sig av sina misstag ju haha.
De hade ett väldigt fint hus, med pool på baksidan och mamman var riktigt härlig. Hon kom till USA från Irland när hon va 24 så hon vet hur det är för mig just nu. Lär defintivt bli fler playdates med dem :)

Efter blev det art-class och sen stannade vi till i Hastings parken för lite lek. Hämtade upp A runt sex och körde sedan hem. Nu är jag änligen ledig, och detta ska jag njuta av haha. Inväntar att klockan ska vi åtta för då börjar Akward, sen ska jag försöka kolla genom ett avsnitt av pretty little liars och sedan sova.
Imorgon ska jag äntligen fixa bankkonto, på tiden typ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar