söndag 1 juli 2012

Ensam hemma

Goddagens, klockan är snart halv två och jag är ensam hemma. Känns rätt skönt faktiskt, min första helt lediga dag sedan jag kom hit. De andra är som jag skrev igår på en Yankees match och jag vet inte hur länge de kommer vara där.
Inget direkt planerat här.. hade tänkt läsa lite och runt halv tre här ska jag se Italien - Spanien. Hoppas Spanien vinner som vanligt, men rätt många tror på Italien så vi får se helt enkelt.

31grader ute också, hade varit skönt att dra till poolen eller något men vill inte sticka dit själv heller :/ so what to do? Måste skaffa nya kompisar, det här håller ju inte :o
Btw, lovat Helena att lägga upp lite bilder på huset och mitt rum så ni får se hur jag bor. Men har inte tagit några än. Håller fortfarande på att göra iordning i rummet så dem kommer snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar