lördag 14 juli 2012

Förändring

Fredag kväll och ja, fredag den 13de. Men det är inte bara det, idag har jag varit hos familjen i tre hela veckor. Och under dessa veckorna (känns som mycket längre dock) har jag knappt sett några killar i min ålder här i området.. eller jo, fast de bor i det dåliga området en liten bit härifrån. Men igår såg jag två killar i huset över gatan, så då kan ni gissa var jag sitter och glor? :D haha

Måste också säga att jag redan insett att jag förändrats, lite grann iaf. Har aldrig varit i butiker helt själv, men idag har jag, twice! Först när mormorn var här, stack till central park för att kolla träningskläder och nu efter jobb stack jag till ridgehill för att kolla efter en ny topp.
Ska nämligen ut imorgon med Rebecka, Madeleine och Sofia från training school :) Men hittade ingen ny topp så får väl klara mig på det jag tog med mig hit..

Ska väl ta och gå och lägga mig nu, ska till banken 9:30 imorgon, yey.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar