söndag 8 juli 2012

Hmm, lose some weight maybe?

Sitter fortfarande i lekrummet och kollar på tv, är fortfarande trött men vill inte sova än. Resterande av familjen sitter i föräldrarnas sovrum och kollar tv, pojkarna ska nog snart sova.
Och jag har insett att jag måste till någon affär och köpa träningskläder, eller ja skor åtminstonde. Sen måste jag gå med i något gym så att jag kan börja träna. Kände nämligen på min mage innan och den har blivit större, så vill komma igång med träningen. Kommer definitivt behövas här! Så idag åt jag frukost vid två och sedan dess har jag inte ätit någonting, kommer antagligen inte att göra det heller. Kanske ska ner och ta ett glas vatten dock, lite törstig är jag.

Och imorgon får jag se vad som händer.. antingen blir det bbq hos Amys föräldrar eller åka in till stan med Rebecka och Madeleine eller kanske både och? Blir det bara det ena av det hade jag tänkt sticka iväg och köpa träningsskor isådanafall, men ja jag får väl se vad som händer helt enkelt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar