onsdag 4 juli 2012

Don't remember..

Jag somnade.. haha! Läste ute på framsidan en timme sedan gick jag upp i mitt supervarma rum och ja, somnade. Vaknade runt åtta, tre timmars sömn. Tror ni jag somnar inatt? Det tror inte jag.
Så nu har jag precis ätit bagels och druckit lite juice, maten har inte varit så dålig som man trodde innan man kom. A försöker också hålla det relativt nyttigt här hemma vilket är super!

Åååh, ni vet när man går upp från soffan för man ska göra något men så fort man går ut ur rummet så glömmer man det? Jag gjorde det precis, gick in i rummet och hämtade datan men nu när jag öppnat den har jag total glömt vad jag behövde den till. Och det va inte att blogga, hmm fan också.
Imorgon är det den 4juli, och i Amerika är detta en stor dag ju så vi ska bege oss till New Jersey för bbq. De vi ska till är också kockar så bra mat serveras förmodligen ;) yey.
Blir väl att sitta och kolla netflix hela kvällen + halva natten innan man somnar. Vill se första avsnitten av gossip girl och sedan hitta någon ny rolig serie man kan följa :) Måste även se de nya avsnitten av både pretty little liars och Akward, hur ska jag hinna det? :|

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar