måndag 30 juli 2012

Lördag

Vaknade runt åtta, självklart med alarm haha. Hur skulle det annars gå att komma upp den tiden? Duschade och vid nio drog jag och A bort till central avenue för lite shopping. Jag ville kolla en ny adapter som jag visste de hade där borta och sen skulle A köpa en ställning till duschen så vi har någonstans att ställa vårt shampoo m.m.
Jag hittade dock ingen adapter eftersom dem va för dyra, självklart typ. Så vi drog vidare till ett annat ställe där de har hur mycket hårprodukter som helst för sjukt bra priser. Lätt att jag ska dit igen haha, men med A springer men genom affärerna så ska dit någon dag där jag kan kolla genom allt. Fick iaf med mig ett par skor (vikbara ballerina som man lägger i väskan och kan använda när man fått skoskav eller klackarna börjar göra ont på en) och nagellacksborttagning. Gick även in i bed, bath and beyond där de också har typ allting, lite som en blandning av lagerhaus och ekohallen haha.

Så nu vill jag inte lämna Amerika haha :( De har verkligen allting här och för riktigt bra priser, så vad ska jag göra när jag måste åka tillbaka? :|
Aja, skulle egentligen till stan så A lämnade av mig vid subwayn och jag försökte ringa Sandra men de gick inte. Så försökte ringa A men det gick inte heller, ohoh what to do? Så fick ta bussen hem och G fyllde på min mobil.. yey, men lite försent att åka till stan då när de ändå skulle hem två timmar efter jag kommit isf. Så stannade hemma och hade middag med gästerna som A&G bjudit över, blev lax (som jag självklart inte åt) och cheesecake till efterrätt.

R
 E
 Bobby vilade tillsammans med mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar