måndag 30 juli 2012

En ny vecka och det börjar med.. Måndag!

Och så är det måndag igen, och faktiskt än så länge går det riktigt bra. Men bara för att jag säger det så kommer allting skita sig i eftermiddag, men jag hoppas ju att detta håller i sig.
Har inte varit den bästa på att uppdatera nu under helgen så nu har jag lagt upp alla bilder och även vad som hänt under lördag och söndag, så nu har ni lite att kolla genom. Om ni vill självklart, tvingar ingen ;)

Idag ska jag ta med dem till parken, ska ju ändå inom biblioteket och R ville kasta freesbee så varför inte? Även soligt så kanske lyckas dra med dem till poolen senare också, eller poolen först och biblioteket och parken sen? Äh, får se vad barnen vill. Sen ska jag se om Alexandra kanske vill dra till cross county och ridge hill ikväll, vill köpa mina träningsskor och även lite trosor på victoria secret. Weat seal hade också varit rätt kul att gå in i, älskar deras kläder och de har alltid en massa rea. 
So let's see if she's up for it?!

The King!
 Sötnosar
 Utslagen much?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar