tisdag 24 juli 2012

Ebanking KLART!

Äntligen är mitt ebanking konto fixat och klart. Stack till banken med R, gick faktiskt dit och tog en liten omväg hem. Inte för det är direkt långt dit men ändå, det är ju alltid något.
Gått in och kollat lite där och försökt förstå hur systemet fungerar. Pengar har jag så nu är det ju bara till att spara lite :) Ska ta ut lite pengar och lägga undan också så jag har till min resemånad, VIKTIGT!
Och självklart på banken.. drog bara på mig lite kläder för de gånger jag varit på banken har där inte varit någon snygg där inte. Men så idag, så personen som hjälpte mig såg otroligt bra ut :( Varför har jag alltid den turen med mig? Fick även black-out när de frågade mig när jag fyllde år, typiskt eller vad? I Sverige är det ju åå-mm-dd men här är det mm-dd-åå, helt klyddigt.

Nu kommer snart E + värdföräldrar hem, testet är gjort och E är inte allergisk mot nötter. Fick idag ätit sin första peanutbutter and jelly macka, så glad för hans skull. Lite mindre glad för Rs dock, han blev lite besviken för nu får E äta saker som R alltid velat men aldrig kunnat :/ naw.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar