onsdag 11 juli 2012

Lång men bra

Mmh, denna dagen har varit lång, lång med ändå bra. Började dagen med lite tv, vid tio åkte vi sedan ut till hastings park och lekte i två½ timme. Lunch ute i trädgården, och vid halv två blev de hämtade av Dolly. Under tiden de var iväg passade jag på att skypa med Helenis och efter det mamma, Sara vill ju fortfarande inte snacka med mig haha.
Lagade pannkakor till dem, R gillade dem men E spottade ut dem, tack?! hahah, nej man tar inte åt mig. Vet att de är kräsna men de kanske ändrar sig, vem vet?

Efter jobb stack jag iväg till central avenue för att byta skorna, tur jag glömde mina pengar annars hade jag kommit hem med ännu fler skor. Fick vägbeskrivningar av A dit och hittade själv tillbaka, inte jätte svårt men ändå.
Ska kolla lite tv nu sen ska jag gå och lägga mig tidigt igen tror jag. Usch, ännu en lång dag imorgon. Längtar till skolan börjar, trodde aldrig att jag skulle säga de, men jag gör de xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar