fredag 6 juli 2012

Shopping

Jag bara älskar att man kan gå runt i linne klockan 11 på kvällen och ändå tycka det är varmt, hur ofta kan man det i Sverige liksom? Att sen myggorna attackerar en, och är stora som jag vet inte vad, är ju en annan sak haha.
Jobbet idag bestod av tid vid poolen där jag även bättrade på min solbränna, brunare och brunare för varje dag som går ju. Får dock inte så mycket färg på ryggen, lite illa.. Va även på biblioteket för art class och sen va det inte så mycket mer med det.

Vid sju så åkte jag och Alexandra till cross county mall för lite shopping. Kom hem med två klänningar, en kjol och två trosor från victoria secret, viktigt att poängtera det! Blev även en tur inom Mcdonalds på hemvägen, Sveriges mcflurry är ju ingenting egentligen nu när man sett skillnaden xD

Ska försöka ta lite bilder på kläderna och lägga upp här imorgon så ni får se dem :) Men ska kolla tv nu sen ska jag sova, godnatt eller godmorgon, välj det som passar er bäst.. ha ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar