fredag 20 juli 2012

Ledighet, sort of

Jag är gullig jag, har längtat till helgen och ledighet men när jag hörde att A letade barnvakt till imorgon kväll så erbjöd jag mig att ta det. Det är ju därför jag är här, och har timmar kvar som jag får lov att arbeta på ju så varför inte?
Men fram tills 19, 20 imorgon någongång så är jag ledig iaf.

Jobbade till sex, pratade med A och G litegrann och sen gick jag upp på mitt rum för att ta det lugnt. Slutade dock med att jag stack till Alexandra och hände där, åt lite dumle och gott&blandat, yummie. Nu sitter jag här och kollar tv, rätt roligt, kollar på snooki och jwoows nya avsnitt sen blir det akward och direkt efter kommer samma avsnitt av snooki och jwoow :S
Försöker även kolla upp ett par träningskor och hittade precis en perfekt sida med hur bra priser som helst. Kommer komma hem med en MASSA sneakers!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar