måndag 16 juli 2012

Får spel

Ahhh, spel eller vadå? Har ju äntligen fått mitt bankkonto fixat nu, och så skulle jag logga in där igår men tror ni det funkade? Neeej, så nu har jag gjort en massa samtal till banken men de vill ha mitt social security number överallt så kommer ingenstans liksom. Det är inte direkt som Sverige om man säger så.. Så nu måste jag bege mig till banken igen för att få ett nytt lösenord, yey. Inte direkt nu kanske för nu jobbar jag men ändå, jobbigt värre.

Nu ska jag väl tagga till för en ny jobb vecka, 4dagars arbete väntar följt av en dag i Garrison (förmodligen) och sedan en helg i The Hamptons. Ser redan fram emot det, ska bara få denna veckan att rulla på först haha. Så idag blir det lite energihämtande vid tvn, sen lunch, och sedan drar vi till poolen. Ska fan bli skönt när värmen är som den är här, ett dopp hade liksom inte skadat ha ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar