måndag 9 juli 2012

3veckor i staterna

Ja, imorgon har jag varit i staterna i hela 3veckor. Men ja, vet inte om jag är glad för att tiden får så snabbt eller inte :|  Rätt skönt att veckodagarna går snabbt eftersom man jobbar långa pass, men inte så roligt att helgerna bara springer bort. Snart kommer hela året ha försvunnit ju och vad gör jag då? Trivs så himla bra här just nu, älskar New York och snart ska jag börja utforska resten av landet. Ska försöka skriva ihop en lista på vad jag vill göra och se, och försöka bocka av dem en efter en som de sker :)  Men ja, som de känns nu hade jag nog inte haft några problem med att bo här ett längre tag.

Idag har jag varit i stan hela dagen med Madeleine och Rebecka. Blev times square och soho, victoria secret är ändå relativt bra men kan glömma att kunna köpa bikini där, bh är en annan sak. Början även lära mig tunnelbanan nu. Kom hem med 3par skor, det är ju kul att shoppa här hahah. Ska dock byta den beiga paret då jag råkade ta en storlek för liten.. typiskt mig att inte kolla.

@ tunnelbanan




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar