måndag 30 juli 2012

Söndag

Vaknade runt tio, inte för att jag behövde det utan för att jag ville det. Men hade inget speciellt att göra så jag latade mig på övervåningen lite. Facebook, tv och jag vet inte, dock vet jag att det va rätt skönt. Vid två började jag göra mig iordning och vid tre träffade jag en fransk tjej som bor i närheten och drog vidare till cross county för lite shopping. Dock kom jag inte hem med så mycket, bara 5 handsprit flaskor. Sådana små som man kan ha i handväskan och de luktar underbart, alltid bra att ha ju.
Men måste tillbaka, vill köpa trosor på victoria secret hihi och kolla efter en bh kanske. De är rätt roliga, för de mätte ut vilken storlek jag ska ha på victoria secret i soho men i den på cross county så mätte dem en helt annat storlek. Eller ja, inte bara EN utan TVÅ olika storlekar. Så ska dit och testa, kanske hittar något snyggt :)

På kvällen drog jag iväg med Alexandra, som nu blivit frisk, till ridge hill för jag behöver fortfarande köpa träningsskor men kom självklart inte hem men något.. De stängde nämligen tio minuter innan vi hann komma dit, typiskt. Så vi satte oss på cheesecake factory för lite mat, blev inte heller direkt fattigare för det eftersom maten blev extremt försenad så vi fick maten gratis. Det får gärna hända fler gånger, även chefen kom ut med vår mat och bad om ursäkt.
Sedan blev det att köra hem, jobbdag nästa ju.

 Bobby gav mig lite sällskap

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar