tisdag 3 juli 2012

Bättre idag

Så jälva varmt här så att jag håller nästan på att avlida. Kläderna sitter helt slickat mot kroppen, och jag känner mig ofräschare än ofräschast. Ändå visar termometern inte mer än 27grader.. Undra hur dem i Arizona, Texas m.m. känner sig då liksom?!

Idag gick det mycket lättare, barnen va extra snälla, men det var väl också för de va rädda att jag skulle börja gråta när som helst igen haha. Vi va på lekplatsen rätt länge då R lekte med sin klasskompis och E fick givetvis vara med där med. Sen lunch och efter det kom klasskompisen hit en timme. Klockan halv fyra hämtade jag upp A på Yonkers tågstation (hittar dit nu, yey) och blev sedan avsläppt vid huset.
Resten av dagen kommer bjuda på absolut ingenting! Skulle egentligen till Garrison men tror vi skulle ta det på söndag istället eftersom det är en bit dit och tågen går lite som de själv känner för. Så min första lediga kväll ska spenderas framför både datan och tv, AWESOME!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar