onsdag 18 juli 2012

Fina linjer

Visst barnen går mig på nerverna men ibland är dem supergulliga också, och oftast är dem det den sista timmen innan föräldrarna kommer hem. Men aja, denna dagen har jag gillat. Stack till poolen vid elva och stannade till fyra, behövde varken göra lunch eller middag, hur kan man inte gilla det?
Och färg fick jag även om jag smörjde in mig, både röd och brun. Värsta wierda linjerna har jag också tyvärr, det är inte direkt fint med vad ska jag göra?
Bara ta och sola ryggen nu också, få lika fina linjer där med kanske?

Även skypat med mamma och Emma idag, även Sara joinade på ett litet hörn, inte för att hon pratar med ändå ^^ Duschar aldrig kallt men fick göra det idag, fy vad är varmt inomhus. Nu ska jag kolla pretty little liars, sen blir det Jane by design och äta lite ben&jerrys mmmh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar