fredag 13 juli 2012

Fredag den 13de

Jag brukar gilla fredag den 13de, och idag är inget undantag. Hade barnen till tio, sen kom deras mormor över för att umgås lite med sina barnbarn vilket ledde till att jag fick lite fritid. Så åkte bort till central avenue för att kolla runt lite, hittade dock inte de jag va ute efter så åkte hem igen. Försökte även fixa bankkonto, men processen är inte avslutad än. Måste ha något intyg på att jag bor där jag bor så ska fixa en liten lapp från A eller G till imorgon sen är de klart.
Sitter nu uppe i mitt rum och latar mig enormt, är ledig 1½h till innan jag börjar jobba igen. Men tre timmar är ingenting, ska dra med dem till parken eller något så de får röra lite på sig. Men nej, nu ska jag vila och kanske kolla lite tv ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar