söndag 22 juli 2012

The hamptons

Jao, då är man i Hamptons och kan äntligen slappna av efter en lång dag. Vaknade som jag skrev igår att jag skulle, kvart över fem, starkt jobbat Johanna! Va klar till halv sju men kom inte iväg förrän timmen efter, ingen fara skedd dock. Jag som trodde att det skulle ta runt en timme att komma dit hade ju mer fel än ever, tog 2h till barn musèet och sedan ytterliggare en halvtimme till farmorn. Det är väl som en resa till Göteborg, på ett ungefär?

Kom fram till farmorn lagom till lunch, förberedde lite och stack till stranden. Vilka vågor, synd bara att det var alldeles för kallt :/ Doppat fötterna fick jag gjort i alla fall.. Är det sol imorgon så får jag en ny chans att visa vad jag går för och så ska jag ta den, höhö.
Kom tillbaka till huset runt halv fem, om jag inte minns fel. La mig och vilade framför tvn, "mitt" rum är ju hur mysigt som helst. Vid sex/sju kom en massa släktingar och kompisar över och det blev bbq. Dock är det ganska kallt idag så jag har smygit in i rummet igen.
Ska väl snart sova eftersom jag varit uppe ganska länge för att vara mig, men ska försöka hålla mig uppe en liten stund till.

Pigg och redo klockan 6:30
 Lite mindre pigg kanske?
 We're riding it with style
 Gullet
 Men, awesome eller vad?
 På barnmusèet
 Min säng för helgen, me lajki
 Straaanden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar