onsdag 18 juli 2012

myggor..

Alla dessa jävla myggor, har typ 6myggbett på mitt högra ben och 3 på det vänstra. Och inte kliar det lite heller, går bananaz här ju. Satt uge i förrigår och åt middag, så ser helt plötsligt börjar jag och E klia oss riktigt mycket medan G och R bara glor på oss, tror vi är helt knäppa. Ja, visade ju sig att jag hade 9myggbett, E 5st, R ett myggbett och G absolut inga alls..

Idag ska de bli upp mot 35grader här, men har samtidigt sagts att det ska komma en rejäl åskstorm till lunch så får se vad som händer. Fick iaf tillåtelse att sitta inne och kolla film hela dagen, men jag vet inte. Börjar det inte åska eller blixtra till klockan ett så tror jag att vi drar oss till poolen, ett dopp hade ju inte varit fel. Solen lyser nu iaf så hoppas det fortsätter på den vägen hela dagen :)
Ska väl göra mig frukost och sätta mig med pojkarna i storarummet, eller vad säger ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar