måndag 16 juli 2012

Helgen i text

Härlig helg med härliga svenska flickor! Lördagen började med ett möte på banken, äntligen fixat mitt konto så nu kan jag börja med att få checkar (yey, längtat faktiskt). Stack hem och gjorde mig iordning på en supertid.. aldrig varit så snabb förr. Stack till stan och mötte upp Rebecka och Sofia, gick runt lite på times square innan vi tog tåget till pleasantville där Madeleine hämtade oss.
Vid halv tio tog vi tåget tillbaka till södra Manhattan för att festa, men jag hade ont i fötterna, Madeleine hade ont i fötterna och biljetten kostade 35dollar så vi stack ist. Halv ett gick tåget tillbaka till Pleasantville och vi gick och la oss :)

Idag vaknade jag runt halv tio, blev pizza till frukost ute på balkongen med Rebecka, mums. När alla tjejer vaknat drog vi till Gallerian i White Planes för lite shopping, dock ingenting för mig idag. På tillbaka vägen körde vi inom en mataffär där vi köpte lite taco ingredíenser för kvällens middag.
Efter maten kollade vi på tv och snackade en massa, kanske inte om särskilt glada saker men ändå. Vid halv nio tog jag tåget tillbaka till Yonkers och nu väntar en ny jobbvecka, bara lite tv först haha ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar