torsdag 19 juli 2012

Inte kallt nog

Sitter i sängen med både ac och fläkt igång, men acn fungerar inte som den gjorde innan dock. I början när jag kom va mitt rum riktigt kallt men nu gör den bara rummet helt legom, inte riktigt vad jag vill ha just nu! Vaknade inatt av att det va varmt i rummet och då va ändå acn igång, så något fel är där väl. Får prata med G och se om han kan fixa det, kanske kanske inte.

Blev poolen för fem minuter, sen började det åska så vi drog hem (ja, jag glömde kolla himlen när jag körde men till mitt försvar var det faktiskt soligt när det började åska, där vi va iaf xD). Resterande av dagen har bestått av att kolla tv, leka med lego, göra mat och fick även in ett litet skype samtal med mamma.
Efter jobb drog jag och Alexandra till central avenue och åt glass, den va helt okej, trots att de sa att det ska vara Amerikas bästa glass.. Anyway, en heldag till imorgon så jag väl klara av denna veckan men för att göra de så behöver jag sova nu, så GODNATT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar