tisdag 17 juli 2012

Helgen i bilder

Vakeeeen, det är fan inte kul att börja jobba klockan åtta på morgonen. Men jag gick in i detta frivilligt så jag måste ju praktiskt taget gå upp xD  Manuela sa till mig i början att det kommer vara den yngsta som testar mig men fan heller, det är den äldsta. Usch ja.. Inte kul någonstans när han börjar, men jag klarar mig. Men har sagt de förr och säger de igen, längtar tills skolan börjar! Har även bestämt mig för att börja gymmet när skolan drar igång, för då kan jag sticka iväg och träna innan jag hämtar pojkarna, bra va?

Just ja, i helgen.. Jag har ramlat i stan, visst det va på natten och inte många såg men det va ett rejält fall haha. Vi gick upp mot times square då när vi hade lämnat klubben, marken va helt rak, min fot vek sig och jag bara dök. Måste sett riktigt roligt ut haha. Sen hände exakt samma sak nere i Grand central, yey. Hade ju mina höga beiga skor på mig, inte så lyckat kanske? Men måste gå in i dem, annars varför köpte jag dem liksom.

Helgens bilder
 Sofia, Rebecka & Madeleine
 dumdumdum, röd plastmugg
 Jaaag, redo för utgång men ändå inte haha

 Myssöndag men tjejerna och tacos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar