onsdag 30 juni 2010

RHODOS, dag 7.

Iiiinte lång tid kvar nu, åker imorgon :( och jag vill inte. Fy vad hemskt egentligen, hade kunnat stanna längre.

Maxi vaknade upp i min säng, men han valde snabbt att dra. Sen var han fast i mitt huvud hela dagen, tack? Men jaah, mitt eget fel alltihop. Jag både ångrar det men samtidigt inte.

Vi låg och stekte i solen idag, från tolv till 3. Inte så länge som vi gjorde i början men vi har iaf kommit igång seriöst igen. De senaste dagarna har vi kanske varit ute 1-2h och då suttit vid poolkanten i skuggan.
Sen gick vi upp och sov en stund tills Viktor kom för att fråga vad som egentligen hände mellan mig och Maxi. Skit samma if Maxi skäms eller inte, hur gammal är man när man skickar sin kompis för att man dricker sig så packad att man inte kan kontrollera sina handlingar?
Men fick samtidigt reda på att Maxi hade tjej, who cares? JAG gjorde inget fel så han ska inte försöka få mig att få dåligt samvete.

Sen gick vi till gamla stan för att äta. Vi tänkte att det ändå måste vara mysigt där mot kvällen. Samtidigt köpte jag presenter till Emma, Sara och Sandra (har haft dåligt samvete för att Sandra inte fick något när jag varit i Ecuador). Sen gick vi tillbaka till hotellet och gjorde oss iordning, för att sen för sista gången dra till bar-gatan.

Väl på bargatan så va inte jag direkt pepp. Men stod ut kanske 1h, sen hittade jag Maxi. Valde att berätta för honom vad som hände under natten han spenderade hos mig, men han var ett "kuk-huvud", som jag sa resten av kvällen, och sa bara "jag har tjej" sen gick han. Och jag ville inte förstöra för tjejerna så jag tog taxi till hotellet för att sova av mig allt jag tänkte på.
Och vet ni vad? Det var det BÄSTA valet jag gjort under denna resan, så jävla skönt det var att sova. Redan kl 5/6 på morgonen var jag pigg och funderade på att följa med tjejerna på efterfest. hahah, hel sjukt.
Men sket i det och stannade i sängen istället, mycket skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar