fredag 11 juni 2010

No more Heleneholm.

Yeah, idag så var det sista dagen på Heleneholmsgymnasium. Allra sista, shiet. Hahah, sa till Pattiliten att jag är ändå glad. Sista dagen idag jag behöver sitta på buss 33 och sedan buss 8 och hålla på att somna på 8:an kl kvart i 8 varje morgon. Fast det beror ju på vart jag får arbete sedan. Men hoppas inte i närheten av skolan!
Vi samlades i aulan kl 10 där vi lyssnade på klassisk musik, måste nämna att avslutningarna i gymnasiet är såå jävla tråkiga så att det knappt finns, och sen mellan alla dessa urtråkiga låtar så delade rektorn ut stipendium(pengar) för olika prestationer till olika elever.
De började med ES, sen NV, sen SP och tillslut BF :)
Jag fick 3 olika stipendium, 1 för vårt projektarbete, 1 för ecuador-resan och 1 för mina fina betyg i klassen. Alla klasser fick 3000:- och då delas ju de pengarna upp i de stipendiumen. Så eftersom jag, Ferial och Harriet fick vars ett så borde vi väl få 1000:- vardera, Eller? :D  Sen + de andra så borde jag väl bara uppe i 2000:-. Får pengar över sommaren iaf, me lajki!

Efter det stack jag, Helena och Steffi till mobilia och fixade Rhodosbiljetten så nu är den klar. Sen tog jag, Sandra och Steffi bussen till triangeln dock fortsatte Steffi till gustav för hon skulle hem. Men jag och Sandra fixade min bikini och sedan vax, eftersom Harriet ska vaxa mig imorgon. Aouch? :O
Sedan åt vi på Mcdonalds, mätt?? Jaadå, herregud. Sedan blev det jobbintervju som sagt, det kändes faktiskt bra. Även om jag var rätt nervös men äsch, det gör väl ingenting. Men ska komma tillbaka när jag fått hem polispapprena och då ska jag på en djupare intervju. Lite pirrigt faktiskt :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar