tisdag 8 juni 2010

Jakten på lycka.

Varför är det så att det blir fint väder på kvällen? Typ hela dagen idag har de varit någorlunda fult, det har inte regnat eller något sådant men det har ju inte heller varit direkt mycket sol.
Nej, utan solen har kommit fram nu under kvällen. När det inte ens är lönt att sola eftersom man inte får någon färg. Fuck that I say!

Men anyway.. Fick låna en mobil av Helena idag, grazie bella :D Så nu kan alla börja smsa mig igen, me lajki! Fick ett brev innan om att mitt kort hade kommit in och att mitt bank-kort är på väg så snart kan man börja köpa in de sista sakerna till Rhodos-resan. I'm soon off to greece..
Sen annars idag har jag bara legat i soffan och kollat en massa tv, och ja hämtat mobil hos Helenis. Sen jag fick mobilen har jag typ smsat hela kvällen xD tar igen alla de förlorade smsen sen i torsdags men jag måste erkänna att det är sjukt svårt att skriva på den mobilen, den jävla mellanrums-knappen vill verkligen inte som jag vill. Men jag lär väl mig snart antar jag :)
Nej, ska tanka ner ett nytt tema till mobilen nu innan jag får frispel. Maaaah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar