fredag 4 juni 2010

Torsdag (today is the day)

STUDENTEN är här! Kan ni fatta det? Efter 12 fucking skolår och nu blir man ledig.
Champagnefrukost kl 10 på folketspark och sedan lunch men lärarna kl 11:30 på gränden.
Sedan blev det foto kl 13:30 på skolan och efter det satt man och drack tillsammans med kompisarna på skolgården och hade det mysigt :) vi skrev också i varandras mössor!
Kl 17 var det möte i aulan där de sjöng och rektorn sade några ord, sedan 17:30 började utsparken.
17:45 var vi utsparkade och sedan blev det flak-time. Me lajki. Fyfan vad det var kul, älskade varje minut av det och sedan hämtade pappa mig på skolan efter 1h och jag åkte hemåt. Hälsade på släkt och vänner och fick fina presenter. TACK SKA NI HA!

På kvällen åkte man till Sandra och vi tog taxi tillsammans till hipp. Min natt slutade dock halv 2 då jag fick extremt ont i mina fötter så pappa kom och hämtade mig.

STUDENTEN 2010! En av de bästa dagarna i mitt liv, samt en av de värsta.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar