lördag 26 juni 2010

RHODOS, dag 2.

Vaknade väl runt halv 9 av att Helena stod med sin jävla väckarklocka i mitt öra. Jävla idiot man åkte dit med xD Men steg upp och skulle fixa solstolar så man slapp ligga på marken, men det blev Helena som fick springa ner och lägga ut dem och samtidigt köpte hon med sig frukost upp. Bulle med nutella, kändes nästan som Sverige. Sedan blev det på med solkräm och sedan med solkrämen i handen gå ner till poolen. Vi låg kanske i ca.30 min innan vi bestämde oss för att bada. Då kan ni väl tänka er hur varmt det var? :O
Runt fyra stack vi upp till rummet igen, och jag tog första pling på duschen. Sen fixade vi till oss och drog utåt. Denna gången vågade vi oss lite längre ner innan vi stannade för mat, fast det roligaste var nog att där vi väl bestämde oss för att äta. Han som arbetade där kunde svenska, inte super bra men vi förstod varandra iaf. Tog också våra första drinkar där, men de var inte så goda egentligen och jag kommer tror att min hette "tropical twister". Jah, eller något liknande iaf.
Sen skulle vi återigen försöka oss på att hitta bargatan, och självklart så gjorde vi det denna gången. Vi bestämde oss bara för att passera och se vad som fanns med efter typ 10 steg in så blev vi haffade av massa snygga killar (klart!) och vi blev "indragna" på första klubben. Där var det ladies night och senare skulle det komma en strippa, vem vill missa det? Vi stannade en stund sen drog vi vidare för att kolla på resten av ställena som fanns, men man blev fan tagna vart man än gick. Och så mycket pengar som gick åt, och vi skulle bara kolla läget :(  men en kul kväll hade man iaf. Och på vägen tillbaka gick vi inom den klubben vi varit på från början och då äntligen kom strippan, woooow. Sexigt läge!
Sedan när vi väl skulle hem, så gick Nilssons sko i sönder så jag lånade henne en av mina eftersom jag ändå hade strumpor på mig. Hahah, så hon gick med en flip-flop och en tygsko, medan jag gick med en tygsko och en bara bara strumpa. När vi väl kom hem så var alla helt utflippade, men vi somnade nog till slut ändå.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar