lördag 12 juni 2010

Imagine this, suckers!

Kan ni tänka er att på måndag så börjar min, Sarahs, Helenas och Nilssons resa "genom" solen. På måndag kommer vi ligga ute vid poolen (eller stranden) och gotta oss i värmen. Det kommer vara första dagen på en underbar vecka, suck on that. Samtidigt ska ni sitta här i Sverige med typ sisådär 15+ eller liknande och tänka på hur bra vi har det där nere. Jag små ler faktiskt nu när jag tänker på det, ska fan ta mig fota oss alla när vi ligger där framför poolen också. Seriöst helt underbart.

Vaknade idag typ 12 och endast Sara hemma. Men hon stack typ tio över så man kan väl säga att jag varit ensam hemma tills typ 5 eller något. Men hann med mycket under den tiden, packade väskan (det som jag inte ska använda imorgon), städade, diskade, rensade lite på rummet och hade kompisar på besök. Harriet skulle som sagt vaxa mig och med sig hade hon älskade Dardisch. Men det funkade inte, mitt hår var för kort så får väl raka mig imorgon :|
Sen har vi skaffat hem WII (sport och resort) så har spelat det hela kvällen tills jag behövde packa mina svarta klänningar, men hittar dem inte :S Såå tror inte dem kommer med ner till grekland direkt. Och nu så sitter jag här och väntar på att klockan ska bli 16:00 så jag kan få börja min resa ner till värmen. Oooooh, längtar :(


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar