torsdag 24 juni 2010

You know i'm back, i'm back, you know it, you know..

..and the hole world has to answer right now, just to tell you once again. WHO'S BACK?

Yepp, så sant som det låter. Jag är tillbaka från underbara Rhodos och jag saknar det som in i bomben. Sverige suger typ i jämförelse, hahah. Iaf kom hem i söndagsnatt och veckan i utlandet har varit blandad med fest, lycka, gråt, skratt, skador, snygga killar och nya vänner. Det går ärligt talat inte att beskriva denna resan men uuuuuunderbar är ett ord jag kan försöka bidra med.
Vi tog ändå rätt många bilder, men liksom jag kan inte lägga upp alla här så om ni ska se exakt ALLA så får ni lov att söka er till facebook och besöka Helena Johansson. Där hittar ni dem :)
Skrev också dagbok som sagt, och jag lovar att allt snart kommer upp. Men det är ju så att det handlar om 8 dagar och det tar tid att skriva ner, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.

Nu kanske ni också undrar varför jag inte har skrivit sedan i söndags om jag nu varit hemma, men då ska jag berätta för er att det har varit så att i måndags så träffades jag Helenis, Nilsson, Sarah och Olsson för att snacka lite samt byta bilder med varandra. I tisdags så stack jag och Helena till stan och fixa lite på arbetsförmedlingen och sen blev det glass. I går (onsdag) så slappade jag halva dagen, sen kom Helena hit för att efter jag ätit sticka hem till henne. Stannade i stan och åt glass på vägen.

En annan sak ni borde veta är att under den här resan så brände samtliga ca. 10.000 totalt. 6 000 för resan och 4 000 där. CRAAAAAZYs.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar