tisdag 1 juni 2010

The final countdown, 2 !

Wazzup duudelz?
Ännu en sak fixad. Mina ögonbryn :D
Älskade Ferial tog emot mig med öppna armar idag ungefär vid halv 3 och fixade mina ögonbryn, sjukt fina blev dem! Så nu är det inte mycket kvar inför studenten, typ bara mascara kvar att köpa och fixa tillbaka mitt hårspray från Olsson. Måste hålla sminket på plats på torsdag jue.
Btw, en sak. Jag har varit helt inställd på att det är studenten på onsdag. Inte på torsdag, utan på onsdag så blir lika besviken varje gång Sandra rättar mig.

Men toooday var jag ju ledig, så jag tog en riktigt sovmorgon. Vaknade klockan tolv och chillade till 14 då farmor kom med sin nya hund. Sååå liten den är, och den kommer inte bli mkt större. Men sjukt irriterande iaf, och nu när jag kommit hem så hade den visst kissat på lite olika ställen i mitt rum. Den jäveln -,-
Men den är rätt nervös, den kommer från en alkolist så man vet ju aldrig vad den varit med om tidigare.
Sen halv tre stack man till Ferri, hjälpte henne med plakatet och sedan fixade hon mina ögonbryn. After that fixade vi vodka till champagnefrukosten på torsdag. Känns helt sickt att det mesta börjar bli klart nu, något man känns sig så stressad över under så lång tid. Goosh!
Om 40 min är det biggest loser, missade det igår :( Men får se det idag istället, hehe.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar