fredag 25 juni 2010

Make-up time

Borde väl börja sminka mig nu antar jag. Precis duschat och förhoppningsvis är väl maten också klar snart, men i min familj vet man ju aldrig. Man tror en sak så blir det en helt annan. Men iaf, midsommar mat idag vilket innebär prinskorv, köttbullat, nypotatis och gräddfil. Yummie!

Vaknade idag av att en elefant stod och hoppa i storarummet (vardagsrummet för er som inte hänger med). Ja jag berättade väl för er innan jag åkte att vi skaffat wii? Och nu har idioterna skaffat biggest loser spelet också, så gissa om inte Emma och Sara spelade för fullt imorse. Därav elefanterna i storarummet. Man kan nog inte vakna på sämre sätt, men det var ju relativt kul och kolla på när de hoppade runt som idioter på den lilla plats som finns. Wahahaha, ni missade verkligen något.
Sen har jag mest bara slappat, och klarade att ta mig upp till centralen vid 14 någongång för att växla de euro jag hade med mig hem från resan. Samtidigt passade jag på att ladda på mitt busskort, eftersom någon gång under denna veckan så tog det total slut. Illaa -,- 
Kom hem och försökte sova i kanske en halvtimme innan duschen kallade högre än någonsin, men att gå in i duschen var nog ett av de sämsta val jag gjort. Nu känns det som all min fina bruna färg har försvunnit, rakt ner i avloppet. Och jag tänker inte hämta tillbaka den därifrån iaf, blir väl att sola så mkt som möjligt här i Sverige så länge, ha ha.
Borde väl börja sminka mig nu, ska troligen hem till Olsson för midsommar firande ikv. Får se vad kvällen bjuder på :)  hoppas något bra bara!

Ni fick ett extra lång inlägg eftersom jag inte har bloggat på ett tag, och jag har dåligt samvete för att jag inte orkar lägga in dagboken från rhodos. Men det kommer, jag LOVAR.
NEJ, nu smink!

. glad midsommar



1 kommentar:

  1. HAHAHAHAHA. trodde du hade köpt elefanter från rhodos. Glad midsommar, miss you.

    SvaraRadera