söndag 13 juni 2010

GREECE HERE WE COME!

VI ÅKER IMORGON! :D
Får ni in det i era huvuden? Me lajki.
Ser fram emot det så jävla mycket. Att komma ifrån Sverige i en vecka. Men jag säger er, får jag inte den färgen som jag vill ha då är resan misslyckad! Ska växla pengar imorgon också, precis innan pappa kör mig mot Sturup. Waaaaaaah, byebye Sweden. Hello Greece, specially the boys.

Och som ni förmodligen redan listat ut så kommer jag ju inte blogga förrän jag kommer tillbaka till Sverige igen. Om jag inte hittar något internetcafè där nere och springer in snabbt, men det är ingenting jag prioriterar eller tänka satsa på helhjärtat. Bara om det finns lite tid över till sådant. Annars får det bli att jag håller lite av en sammanfattning av dagarna som gått där nere i ett block som ni sedan får ta del av när jag kommer hem.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar