torsdag 10 juni 2010

Som tjej har jag lärt mig att man ska aldrig bli kär.

Tjohejsan! Det blev visst utgång igår ändå, hahah. Men njaa, efter att ha fixat till mig och dratt till Helena så började kvällen bra. Hade kulkuligt hos Olsson som alltid och visst man blev lite snurrig innan man drog till bussen. Men Etagè dödade en, seriöst. Hur många kan där ha varit, typ 20 - 30 pers. Helt dött, så vid 2 kom Olssons mamma och hämtade oss. Sov sedan hemma hos Helena inatt och på en luftmadrass, hatar att jag sover dåligt om jag inte är van vid det jag sover på. Så är det typ alltid -,-
Men vaknade runt halv 12 idag, åt frukost och sedan kollade vi på room raiders marathon tills jag drog hem runt 3 tiden. Najsigt.

Nu måste jag väl börja ta ner resväskan och kanske dags att tvätta mina kläder så de är rena när jag åker till Greklandet. Waaaaah, åker fan om 2½ dag. Det är snart och jag tänker inte alls på det, känns som man har all tid i världen för det men det har man icke!! Så kanske dags att börja men lite nu..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar