lördag 12 juni 2010

Vad gör man med en strumpa med hål i?

Jag borde nog gå och lägga mig nu eller vad sägs? Sista dagen i Sverige imorgon, sen bär det av till Greece. Så ni förstår nog att det finns lite att fixa inför resan också.
Måste:

- växla pengar.
- hem till olsson.
- vaxa mig.
- packa.
- andas, hahah.
- resterande som finns att fixa inför en resa.

Jag borde väl klara de, eller? Annars har jag ju några timmar att fixa det på på söndag annars. Men nog bäst att ha så mycket som möjligt gjort imorgon så jag kan se fram emot resan istället. Men ändå känns det som jag glömt något. REDAN!?! Kommer ni på något jag verkar kunna glömma, eller glömt på listan så smsa mig och säg till. Ska dock försöka komma in en liten stund på datan imorgon och mobba alla andra som inte får lov att resa. HAHAH, me lajki.

> btw, svaret är : Sätter in foten. (trodde ni inte vah?)

. godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar